Ai întrebări ? contact@mobila-altana.ro
0746 078 782
Termeni și condiții
Termeni și Condiții Standard („Condiţiile”) pentru comenzile plasate online pe site-ul www.mobila-altana.ro
Vă prezentăm mai jos termenii și condițiile noastre standard, care reglementează modul în care procesăm și gestionăm achiziţiile dumneavoastră de produse ALTANA – SON S.R.L. oferite spre vânzare pe site-ul www.mobila-altana.ro („Produsele Altana”).
Ofertele de pe site-urile noastre www.mobila-altana.ro se adresează exclusiv consumatorilor care efectuează cumpărături în scopuri ce nu pot fi atribuite activității lor comerciale sau profesionale.
Informații despre societate
ALTANA – SON S.R.L.(„Altana” sau „noi”)
CIF: RO16827293
Nr. înmatriculare: J31/663/2004
EUID: ROONRC.J31/663/2004
mail: contact@mobila-altana.ro Adresă: STR. ANDREI SAGUNA, NR. 23, ZALAU, JUD. SALAJ
Prevederi Generale 1. Prin plasarea unei comenzi, confirmați că efectuaţi cumpărături exclusiv în scopuri private. 2.2. Aceste Condiții privesc comenzile de produse mobila-altana.ro plasate de client („Clientul”sau „dumneavoastră”) online, pe site-ul www.mobila-altana.ro În ceea ce priveşte comenzile plasate pe site-ul www.mobila-altana.ro, încheiem contracte numai în limba română. Atunci când comandați produse mobila-altana.ro, contractul se încheie între dumneavoastră și ALTANA – SON S.R.L. În momentul în care comandați produse mobila-altana.ro, confirmați faptul că (a) aveţi vârsta de cel puţin 18 ani și nu vă aflaţi sub tutelă; și (b) aveţi domiciliul în România. 2.3. ALTANA – SON S.R.L.poate modifica aceste Condiții la anumite intervale fără a informa Clientul în prealabil. Comanda de produse mobila-altana.ro plasată de dumneavoastră va fi supusă condiţiilor disponibile pe site-ul www.mobila-altana.ro la data plasării comenzii. În cazul în care Condiţiile sunt modificate după ce ați plasat comanda, Condiţiile disponibile la data plasării comenzii se vor aplica, prin urmare, pe parcursul întregului proces de cumpărare și restituire a plăţii.
Încheierea contractului și comanda de produse mobila-altana.ro
Făcând clic pe „Cumpără acum”, plasați o comandă cu caracter obligatoriu pentru produsele mobila-altana.ro aflate în coșul dumneavoastră de cumpărături. După ce ați transmis comanda, vă vom trimite imediat un e-mail de confirmare a comenzii dumneavoastră. În momentul în care primiţi confirmarea comenzii, se încheie un contract cu caracter obligatoriu.
Prețuri și costuri pentru ambalare si manipulare 1. Preţurile valabile sunt cele specificate în oferta de produse la data plasării comenzii. Prețurile indicate sunt exprimate în RON şi includ taxa pe valoarea adăugată la cota legală în vigoare. Produsele mobila-altana.ro rămân proprietatea noastră, după caz, până la plata integrală a prețului de cumpărare. 4.2. În momentul în care când plasați comanda, veţi vedea costurile pentru transport aferente comenzii.
Plata1. În general, acceptăm următoarele metode de plată: card de credit (Visa, Master Card), ramburs la livrare. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta anumite metode de plată pentru o anumită comandă și de a face trimitere la alte metode de plată. Vă rugăm să rețineți că acceptăm doar plăți din conturi deschise în Uniunea Europeană („UE”). Orice costuri asociate tranzacțiilor monetare sunt în sarcina dumneavoastră. 5.2. Prin acceptarea acestor Condiţii se consideră că v-ați exprimat acordul de a primi notele de credit, dacă este cazul, exclusiv în format electronic. 5.3. Sunteți de acord ca creanțele vânzătorului reprezentând plata prețului de cumpărare să fie cesionate către terţi.
Expedierea produselor mobila-altana.ro 1. Suntem obligați să efectuăm livrări numai din stocul nostru disponibil și din stocul pe care l-am comandat de la furnizorii noștri. În cazul în care produsele mobila-altana.ro nu sunt disponibile, vă vom informa despre această situație și vă vom restitui orice plăţi efectuate de dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate. De asemenea, nu ne asumăm riscul de a fi nevoiţi să achiziționăm din altă parte produsele comandate (risc de achiziție). Această prevedere este valabilă și pentru comenzile de bunuri generice (dacă doar sunt descrise tipul și caracteristicile bunurilor). 6.2. Produsele mobila-altana.ro cumpărate pe site-ul www.mobila-altana.rosunt livrate la adresele de livrare de pe teritoriul României. Atunci când termenele de livrare sunt exprimate în zile lucrătoare, înțelegem prin zile lucrătoare toate zilele cuprinse în intervalul luni – vineri inclusiv, exceptând zilele de sărbători legale. 6.3. În momentul în care plasați comanda, un consultant Altana vă va comunica termenul de livrare.
Vouchere promoționale, valabilitatea și utilizarea acestora 1. Voucherele promoționale sunt vouchere care nu pot fi cumpărate, ci sunt oferite în cadrul campaniilor publicitare, fiind valabile pentru o anumită perioadă de timp. 7.2. Voucherele promoționale pot fi utilizate o singură dată în legătură cu o comandă și numai în perioada specificată pentru voucherul respectiv. Anumite mărci pot fi excluse din promoție, ceea ce înseamnă că voucherele promoționale nu pot fi utilizate pentru aceste mărci. Voucherele promoționale nu pot fi utilizate pentru a cumpăra tichete cadou. Vă rugăm să rețineți că utilizarea voucherelor promoționale poate fi condiţionată de o valoare minimă a comenzii. 7.3. Valoarea produselor mobila-altana.ro trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea voucherului promoțional. În cazul în care voucherul nu acoperă valoarea produselor mobila-altana.ro, diferența poate fi achitată folosind oricare dintre metodele de plată acceptate, menţionate în secțiunea 5.1. de mai sus. Valoarea voucherelor promoționale nu va fi plătită în numerar și nici nu va acumula dobândă. Valoarea unui voucher promoțional nu va fi restituită în cazul în care toate produsele mobila-altana.ro sau o parte din acestea sunt returnate, ci vi se va restitui doar suma pe care aţi plătit-o pentru respectivele produse mobila-altana.ro, dacă este cazul. 7.4. Voucherele promoționale pot fi utilizate doar înainte de finalizarea procesului de plasare a comenzii. Aceasta înseamnă că nu este posibilă aplicarea retroactivă a voucherelor. Voucherele promoționale sunt personale şi nu pot fi transferate către terţi. Exceptând cazurile în care am agreat altfel, nu este posibilă cumularea mai multor vouchere promoționale. 7.5. În cazul în care la cumpărarea unor produse aţi utilizat un voucher promoțional, iar ca urmare a revocării de către dumneavoastră a unuia sau mai multor articole mobila-altana.ro, valoarea totală a produselor mobila-altana.ro pe care le păstraţi devine mai mică sau egală cu valoarea voucherului promoțional, ne rezervăm dreptul de a percepe prețul iniţial pentru produsele pe care le păstraţi (în funcție de condiţiile voucherului promoțional relevant).
Dreptul legal de retragere în ceea ce privește produsele mobila-altana.ro 1. Atunci când cumpărați produse mobila-altana.ro, aveți un drept legal de retragere. 8.2. În primul rând trebuie să știți că, dacă decideți să returnați produsele mobila-altana.ro, puteți folosi eticheta de retur inclusă în comanda dumneavoastră sau o puteți imprima din pagina contului dumneavoastră de client de pe site-ul www.mobila-altana.ro Dacă nu aveți acces la o imprimantă, întâmpinați probleme la descărcarea etichetei de retur sau aveți nevoie de o nouă etichetă de retur, puteți contacta Serviciul Clienți pentru a solicita eticheta de retur (detaliile de contact sunt specificate mai jos la Secţiunea 12).
Informații privind dreptul de retragere:
8.3. Aveți dreptul de a vă retrage din contractul cu ALTANA – SON S.R.L.în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a oferi nicio justificare. Perioada de retragere este de 14 (paisprezece) zile de la data la care dumneavoastră sau un terţ desemnat de dumneavoastră (alta decât curierul) a intrat în posesia ultimului articol dintre produsele mobila-altana.ro. 8.4. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne comunicaţi decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract (prin poștă la adresa: : ZALAU, STR. ANDREI SAGUNA, NR. 23 e-mail: contact@mobila-altana.ro, printr-o declarație neechivocă (de exemplu, prin scrisoare expediată prin poștă sau prin e-mail).
Consecințele retragere:
8.5. Dacă vă retrageți din contractul cu ALTANA – SON S.R.L, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit- o de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate de dumneavoastră în cazul în care aţi optat pentru o altă metodă de livrare decât livrarea standard cea mai ieftină oferită de noi), fără întârzieri nejustificate, însă în cel mult 14 zile de la data la care am primit notificarea dumneavoastră privind retragerea din acest contract. Restituirea plăţii va fi procesată prin aceeași metodă de plată utilizată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care agreăm altfel cu dumneavoastră, în mod expres. Nu vom percepe nicio taxă pentru restituirea plăţii. Putem amâna restituirea plății până la momentul la care vom primi înapoi produsele mobila-altana.ro sau dovada returnării produselor mobila-altana.ro, indiferent care dintre acestea va fi transmisă mai repede. 8.6. Aveți obligația de a ne returna sau de a ne preda toate produsele mobila-altana.ro fără întârzieri nejustificate, însă în cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care ne-aţi transmis notificarea de retragere din contract. 8.7. Obligația menționată la Secțiunea 8.6 este considerată îndeplinită dacă returnați produsele mobila-altana.ro înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile. Aveți obligația de a suporta orice depreciere a valorii produselor mobila-altana.ro doar dacă, din examinarea stării, proprietăților și funcției acestora rezultă că deprecierea este cauzată de o manipulare necorespunzătoare a produselor mobila-altana.ro din partea dumneavoastră.
Model formular de retragere
Către cu ALTANA – SON S.R.L., STR. ANDREI SAGUNA, NR. 23, ZALAU, JUD. SALAJ e-mail: contact@mobila-altana.ro
Vă informez/vă informăm () prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră () din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri ()/prestarea următoarelor servicii () – Comandate la data ()/primite la data () – Numele consumatorului (consumatorilor) – Adresa consumatorului (consumatorilor) – Data, semnătura
(*) se va șterge după caz.
Răspunderea legală pentru defecte
Produsele mobila-altana.ro beneficiază de condiții de garanție pentru neconformitate în baza prevederilor legale și a politicilor comerciale ale producătorilor.
Reclamații 1. Aveți dreptul de a face o reclamație cu privire la produsele mobila-altana.ro defecte timp de maximum 30 de zile) ani de la data la care ați primit produsele mobila-altana.ro. În cazul în care produsele mobila-altana.ro sunt defecte, aveți obligația de a ne informa în acest sens într-un termen rezonabil de la momentul constatării defectului.
Restituirea prețului Orice restituire este efectuată automat prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru plata produselor mobila-altana.ro. Dacă plata a fost efectuată prin debitare directă, restituirea se va face în contul dumneavoastră nominalizat din care a fost debitată plata. Dacă ați plătit prin ramburs la livrare, restituirea se va face în contul bancar pe care ni-l furnizați.
Soluționarea alternativă a litigiilor („SAL”) În calitate de client, aveți opțiunea de a contacta un organism local de soluționare alternativă a litigiilor în cazul unei dispute pe care nu ați reușit să o rezolvați în mod direct cu ALTANA – SON S.R.L. Puteți utiliza SAL pentru a încerca să ajungeți la o înțelegere pe cale extrajudiciară, care, de obicei, este mai facilă, mai rapidă și mai ieftină decât inițierea unei acțiuni în instanță. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că posibilitatea de a utiliza SAL este disponibilă numai dacă aveți domiciliul în UE, iar comerciantul are sediul în UE. Puteți depune plângerea pe platforma online de soluționare a litigiilor a UE la adresa ec.europa.eu/odr sau direct la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor, la adresa http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal. Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze în mod alternativ litigii naționale și transfrontaliere care decurg din contracte de vânzare sau contracte de prestări servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibilă aici: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.
Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor Aceste Condiții și contractul dumneavoastră cu ALTANA – SON S.R.L.vor fi supuse legilor din România și interpretate în conformitate cu acestea. Orice dispută, soluționare sau pretenție decurgând din sau în legătură cu aceste Condiții și cu contractul dumneavoastră va fi soluționată de către instanțele competente din România.