Ai întrebări ? contact@mobila-altana.ro
0746 078 782
Produsele de pe www.mobila-altana.ro sunt disponibile pentru România și sunt livrate catre clienti de catre producator prin mijloace de transport proprii.
Orar livrare
Comenzile se vor onora in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei cu posibilitatea de prelungire a termenului de livrare in functie de nivelul de aglomerare a transporturilor.
Costuri
Taxele de transport depind de distanta dintre punctul de productie si punctul de desfacere si se calculeaza in functie de greutatea coletului dupa urmatoarea formula
Cost livrare = (10 lei (primul Kg) + 0,8 leinumarul de kg (Total Kg colet – primul Kg) +10lei asigurare de retur)19% TVA
Primirea coletului
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.
Retururi
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@mobila-altana.ro pentru a analiza starea comenzii.
Conditi livrare
Livrarea nu include montajul. De aceea, defectele rezultate in urma montajului necorespunzator nu pot fi imputate Vanzatorului.
Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitata si predarea acestuia in fata usii casei sau blocului in care este situat apartamentul. In cazul in care reprezentantii Vanzatorului, firmei de curierat considera ca este posibil ca livrarea in locul indicat de Client este de natura sa deterioreze Bunul, il vor informa in acest sens pe Client si vor inregistra aspectele semnalate in documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, insa in aceasta situatie, Vanzatorul este exonerat de orice raspundere cu privire la eventualele deteriorari ale Bunului. Clientul are obligatia ca in termen de 5 zile lucratoare calculate de la data livrarii, sub sanctiune decaderii din acest drept, de a verifica starea bunurilor achizitionate prin deschiderea coletelor/ambalajelor pentru a informa vanzatorul asupra eventualelor lipsuri calitative si/sau cantitative. Dupa implinirea acestui termen, in lipsa unei reclamatii , clientul accepta produsele livrate ca fiind conforme calitativ si cantitativ.
In ziua programata pentru livrare veti fi contactat de un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat agreata de Vanzator pentru comunicarea intervalului orar de livrare.
Important: – in ziua si in intervalul orar al livrarii este necesar ca la adresa de livrare sa fie prezenta o persoana cu varsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului, precum si alte persoane care sa realizeze operatiunile de descarcare respectiv transportul bunurilor in imobilul clientului intrucat acesta operatiuni nu sunt in sarcina vanzartorului , respectiv a firmei de curierat.
– in situatia in care locuiti la bloc sau intr-o casa cu etaj, va rugam sa va asigurati ca exista cai de acces corespunzatoare pe scara blocului/casei cu etaj pentru urcarea mobilierului la etaj;
– va rugam sa va asigurati ca dimensiunile si/sau volumul Bunului permit introducerea acestuia in locuinta/camera/incaperea Dvs. In acest scop, puteti viziona dimensiunile Bunurilor care sunt afisate pe Site si sa verificati accesul in locuinta/camera/incapere prin masuratori la fata locului, inclusiv a usilor de intrare in imobilul de locuinte si in apartament.
Atentie !!! INAINTE DE A PROCEDA LA MONTAREA ELEMENTELOR DE MOBILA DIN COLET , VA RUGAM SA PROCEDATI LA VERIFICAREA INTEGRITATII ACESTORA SI A ACCESORILOR DIN COLET . IN CAZUL IN CARE SESIZATI NECONFORMITATI VIZUALE ALE ELEMENTELOR VA SOLICITAM SA NU PROCEDATI LA MONTAREA PRODUSULUI . MONTAREA PRODUSULUI ATESTA CONFORMITATEA ACESTUIA , ORICE SESIZARE ULTERIOARA PRIVIND EXISTENTA UNOR NECONFORMITATI VIZUALE (ZGARIETURI , CIOBIRI ALE BLATURILOR , ALTE DEFECTE VIZUALE ) URMAND A FI RESPINSA , VANZATORUL FIIND EXONERAT DE RASPUNDERE IN BAZA PREVEDERILOR CONTRACTUALE . Va rugam sa sesizati importanta acestui aspect , avand in vedere ca neconformitatiile vizuale pot fi produse si in urma montarii produsului , Vanzatorul neavand posibilitatea stabilirii modalitatii de producere a neconformitatii .
Exercitare dreptului de retur
Prin acceptarea Documentului – solicitare retur – , Cumparatorul este informat că, în cazul exercitarii dreptului de retragere, daca Bunurile pentru care si-a exprimat optiunea returnarii prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a decide neacceptarea returului si/sau de a opri o sumă din valoarea Bunului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse Bunului(-urilor), ca urmare a evaluarii starii Bunului pe baza receptiei calitative si cantitative efectuate de Vanzator.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu neprestat inca, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele mentionate expres in prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat inca, expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului achizitionat online;
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun din ultimul lot sau a ultimei piese dintr-un Bun – în cazul livrării unui Bun care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul va returna Bunurile fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile sunt returnate de Cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Bunurile trebuie sa fie returnate in conditii de siguranta.
In situatia exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru vanzare, situatia in care i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea Bunului returnat, in conditiile prezentului Document si pretul noului Bun, sau, dupa caz, Cumparatorul va achita diferenta de pret, daca valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, in termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online, daca acesta este implementat pe site, sau va solicita neechivoc in scris acest lucru, prin e-mail
Este recomandata completarea acestui formular (daca acesta este implementat pe site) de catre Cumparator la momentul in care a ambalat si pregatit Bunurile achizitionate pe care doreste sa le returneze, conform dispozitiilor de mai jos.
Bunurile se returneaza, in masura posibilului, in ambalajul original, insotite de factura si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentele aferente (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate). Bunurile care necesita montare in vederea utilizarii care au fost montate de Cumparator in interiorul termenului de retragere, trebuie returnate demontate. Demontarea se va face de o asemenea maniera incat Bunul achizitionat sa nu fie afectat de operatiunea de demontare, astfel incat sa poata fi revandut ca nou.
Bunul se va preda pentru retur de catre Cumparator in baza unui document de predare-primire.
Regula in ceea ce priveste Costurile de retur este aceea ca acestea sunt in sarcina Cumparatorului/Clientului, care ia act de aceasta prevedere prin aderarea la prezentul document Termeni si Conditii Online.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit Bunul respectiv.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar isi rezerva dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar in contul transmis de Client/Cumparator;
pentru Comenzile achitate prin card de credit, prin restituirea contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator;
ATENTIE: Returnarea Pretului se face exclusiv in contul indicat expres de Client/Cumparator in scris, transmis in formularul completat sau prin e-mail Vanzatorului in acest scop. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
In caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumparatorului din Contract in termenul de 14 zile, Vanzatorul are dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea Bunului(-rilor) si efectuarea receptiei calitative/cantitative – evaluarea starii Bunului.
In cazul exercitarii dreptului de retragere, returul Bunurilor se va efectua prin intermediul Vanzatorului sau al firmei de curierat contractate de acesta care a afectuat livrarea initiala sau care este indicat expres de Vanzator. Cumparatorul poate opta insa pentru orice forma de expediere a Bunului atata timp cat aceasta asigura si garanteaza integritatea si siguranta Bunului pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, in cazul exercitarii dreptului de retragere de catre Cumparator, va fi egal cu costul transportului de la livrare daca se respecta acelasi tip de ambalare (palet/colet) exceptand situatia in care Bunul a fost achizitionat in urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit. In aceeasta situatie cat si in situatia in care Bunul a ajuns la Cumparator pe palet iar acesta vrea sa o trimita retur vrac (la nivel de colet) costul transportului retur va fi comunicat Cumparatorului si va fi dedus din valoarea Bunului returnat.
In situatia in care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformitati la Bunurile livrate din motive imputabile Vanzatorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decat cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vanzator
Din ratiuni logistice si de organizare interna a Vanzatorului, returul se va face pe cat posibil cu etichetele inițiale intacte și returnand toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( accesorii sau parti ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori partial, etc.), ne rezervam dreptul de a retine din pretul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de catre producator in starea initiala, sau de a refuza restituirea pretului. In aceasta situatie Cumparatorul poate opta sa reintre in posesia Bunului returnat Vanzatorului, transportul fiind suportat de catre Cumparator, comunicand in acest sens optiunea sa Vanzatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita serviciul de vanzare produse online in cazul unor retururi repetate si/sau nejustificate si/sau exercitate cu reacredinta de catre Cumparator, indiferent de tipul Bunului returnat. Cumparatorul va fi informat printr-o notificare scrisa sau posta electronica, atunci cand se constata un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restrictii cauzate de un comportament abuziv.
DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE
Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la distanta dntre Parti, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să verifice Bunurile pe care le -a cumpărat în măsura în care
este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă întrun magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un produs de mobilier, produs accesoriu (ex.: saltele, perne etc.) nu sa il foloseasca ca si accesoriu la o petrecere sau in conditii de trafic/utilizare intens(-a);
Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care rezultă din manipulări sau alt gen de actiuni contrare recomandarilor privind utilizarea si intretinerea mentionate in certificatele de garantie si fisele tehnice (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Daca un Bun este alcatuit din mai multe componente/module (de exemplu: produsele de mobilier modulare etc.), toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din Contract sa returneze Bunul, pe cat posibil, in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate componentele si accesoriile acestuia. Daca Bunul a fost livrat paletat, in vederea respectarii obligatiilor de mediu, Cumparatorul va returna si paletul impreuna cu Bunul.
Bunurile returnate ce prezinta urme de folosire sau de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, decolorari, rupture, lipsa de componente si/sau accesorii, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială, în vederea vânzării ca Bun Recondiționat. Valorea finală se stabilește de Vanzator în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a Bunului nou și valoarea de revânzare a Bunului folosit si se comunica Cumparatorului pe e-mail.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului si dupa caz, valoarea transportului retur. Contravaloarea taxei de diminuare si – dupa caz a valorii transportului retur – vor fi comunicate catre Cumparatorului dupa efectuarea receptiei calitative si cantitative a Bunurilor returnate. In situatia in care Cumparatorul nu accepta aceasta diminuare, Vanzatorul poate trimite inapoi produsul catre Cumparator cu conditia ca acesta sa plateasca taxele de transport